Словник основних термінів маркетингу [[[“A-Z<\/a>“,”A<\/a>“,”\u0411<\/a>“,”\u0412<\/a>“,”\u0414<\/a>“,”\u0415<\/a>“,”\u0416<\/a>“,”\u0417<\/a>“,”\u0406<\/a>“,”\u041a<\/a>“,”\u041b<\/a>“,”\u041c<\/a>“,”\u041d<\/a>“,”\u041e<\/a>“,”\u041f<\/a>“,”\u0420<\/a>“,”\u0421<\/a>“,”\u0422<\/a>“,”\u0423<\/a>“,”\u0424<\/a>“,”\u0425<\/a>“,”\u0426<\/a>“,”\u0427<\/a>“]],[{“row”:0,”col”:0,”visualRow”:0,”visualCol”:0,”prop”:0,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:1,”visualRow”:0,”visualCol”:1,”prop”:1,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:2,”visualRow”:0,”visualCol”:2,”prop”:2,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:3,”visualRow”:0,”visualCol”:3,”prop”:3,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:4,”visualRow”:0,”visualCol”:4,”prop”:4,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:5,”visualRow”:0,”visualCol”:5,”prop”:5,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:6,”visualRow”:0,”visualCol”:6,”prop”:6,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:7,”visualRow”:0,”visualCol”:7,”prop”:7,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:8,”visualRow”:0,”visualCol”:8,”prop”:8,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:9,”visualRow”:0,”visualCol”:9,”prop”:9,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:10,”visualRow”:0,”visualCol”:10,”prop”:10,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:11,”visualRow”:0,”visualCol”:11,”prop”:11,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:12,”visualRow”:0,”visualCol”:12,”prop”:12,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:13,”visualRow”:0,”visualCol”:13,”prop”:13,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:14,”visualRow”:0,”visualCol”:14,”prop”:14,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:15,”visualRow”:0,”visualCol”:15,”prop”:15,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:16,”visualRow”:0,”visualCol”:16,”prop”:16,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:17,”visualRow”:0,”visualCol”:17,”prop”:17,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:18,”visualRow”:0,”visualCol”:18,”prop”:18,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:19,”visualRow”:0,”visualCol”:19,”prop”:19,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:20,”visualRow”:0,”visualCol”:20,”prop”:20,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:21,”visualRow”:0,”visualCol”:21,”prop”:21,”className”:”htCenter”},{“row”:0,”col”:22,”visualRow”:0,”visualCol”:22,”prop”:22,”className”:”htCenter”}],[],[]][]A-ZAБВДЕЖЗІКЛМНОПРСТУФХЦЧ A - Z B2B marketing (Б2Б маркетинг) AIDA Email marketing (емейл маркетинг) BTL CRM система SMM SEO CTR CR STP CPM CPC CAC SERM ATL CVM ER PPC ORM Inbound marketing TTL LTV (Lifetime value) HR marketing Product Placement Remarketing А Агресивний маркетинг Антикризовий маркетинг Автоматизація маркетингу Активний маркетинг Аффілейт маркетинг Б Бренд Бренд бук Бенч маркетинг Багатоканальний маркетинг В Вірусний маркетинг Внутрішній маркетинг Вхідний маркетинг Візуальний маркетинг Воронка продажів Виробничий маркетинг Д Довірчий маркетинг Директ маркетинг Діджитал маркетинг Е Емоційний маркетинг Емпіричний маркетинг Економічний маркетинг Екологічний маркетинг Етика маркетингу Електронний маркетинг Ж Жорсткий маркетинг З Зелений маркетинг Зовнішня реклама І Інфлюєнс маркетинг Інтегрований маркетинг Інвестиційний маркетинг Інноваційний маркетинг Інтерактивний маркетинг Інтернет маркетинг К Когнітивний маркетинг Ком'юніті маркетинг Клієнтоорієнтований маркетинг Контент маркетинг Конверсійний маркетинг Крауд маркетинг Кольори в маркетингу Л Латеральний маркетинг М Маркетинг кіт Маркетинг вражень Маркетинг персоналу Маркетинг впливу Маркетинг особистості Мем маркетинг Маркетинг Мінімально життєздатний продукт Маркетолог Мобільний маркетинг Маркетплейс Маркетинг взаємодії та взаємин Маркетинговий план Модель маркетингу 5П Модель 4С Н Нейромережа маркетинг О Операційний маркетинг Омніканальний маркетинг Офлайн маркетинг Онлайн маркетинг Особистий маркетинг П Партизанський маркетинг Промисловий маркетинг Протидіючий маркетинг Подієвий маркетинг Прихований маркетинг Піраміда Маслоу Прямий маркетинг Партнерський маркетинг Перформанс маркетинг Пасивний маркетинг Провокаційний маркетинг Продукт П'ять сил Портера Позиціювання Продакт Плеїсмент Р Репутаційний маркетинг Реклама на транспорті Реклама у метро Ремаркетинг С Сарафанний маркетинг Сенсорний маркетинг Синхромаркетинг Соціальний етичний та соціальний маркетинг Середовище маркетингу Споживчий маркетинг B2C Ситуативний маркетинг Сервіс Семантичне ядро Сегментація ринку Т Таргетинг У Упаковка та маркетинг Ф Фінансовий маркетинг Х Холістичний маркетинг Ц Цифровий маркетинг Цільовий маркетинг Цілі маркетингу Цільова аудиторія Ч Чорний маркетинг Чотири "P" система (4P)