TTL (Through-The-Line) тип маркетингу
TTL маркетинг – це стратегія маркетингу, яка поєднує в собі елементи як вище та нижче лінії маркетингових комунікацій.
У маркетингу існує зазвичай різниця між маркетинговими методами “вище лінії ” і ” нижче лінії ” :
- Маркетингові активності “Вище лінії” (Above-The-Line, ATL): Це методи, які звертаються до застосування масових медійних каналів, таких як телебачення, радіо, друковані видання та зовнішня реклама для привернення уваги широкої аудиторії. ATL-маркетинг зазвичай спрямований на створення обізнаності про бренд та створення іміджу.
- Маркетингові активності “Нижче лінії” (Below-The-Line, BTL): Це методи, які орієнтовані більш вузьку цільову аудиторію і зазвичай включають пряму взаємодію із споживачами. Приклади BTL-маркетингу включають промо-акції, заходи, інтернет-маркетинг, email-розсилки та інші методи, спрямовані на конкретні сегменти ринку.
TTL-маркетинг поєднує ці два підходи. Це означає, що компанія використовує як масові медійні канали для створення обізнаності, так і пряму взаємодію з цільовою аудиторією для поглиблення відносин і стимулювання продажів.
Прикладами TTL-маркетингу можуть бути рекламні кампанії, що включають телевізійні ролики, онлайн-рекламу і одночасно організацію акцій, знижок або заходів для привернення уваги та підтримки інтересу споживачів.
Цей підхід дозволяє компаніям ефективніше керувати маркетинговими зусиллями, особливо коли необхідно досягти різноманітних цілей, таких як створення брендової обізнаності, генерація продажів або зміцнення відносин із клієнтами.