Конверсійний тип маркетингу, що це?

Конверсійний маркетинг це стратегія маркетингу, яка спрямована на збільшення конверсії, тобто збільшення відсотка відвідувачів веб-сайту або користувачів продукту, які виконують бажані дії.

рупор з написом позначення конверсійний маркетинг на зеленому тлі

Ці дії можуть змінюватись в залежності від цілей компанії, але зазвичай вони включають наступні приклади:

  1. Купівля товару чи послуги.
  2. Передплата на розсилку або повідомлення.
  3. Заповнення контактної форми.
  4. Реєстрація на сайті.
  5. Завантаження програми або файлу.
  6. Поділитися інформацією у соціальних мережах.

Основна ідея конверсійного маркетингу полягає в тому, щоб покращувати користувальницький досвід та оптимізувати веб-сторінки або процеси, щоб зробити їх більш привабливими та переконливими для відвідувачів, що сприяє збільшенню конверсії. 

Для досягнення цієї мети маркетологи використовують різні методи та інструменти, включаючи A/B-тестування, аналіз даних, оптимізацію контенту, покращення дизайну та технічних параметрів сайту, покращення швидкості завантаження сторінок та інші.

Ефективний конверсійний маркетинг дозволяє компаніям отримувати більше цінних дій від відвідувачів чи клієнтів без збільшення витрат залучення трафіку. 

Це допомагає підвищити ефективність маркетингових зусиль та збільшити прибутковість бізнесу.