PPC (оплата за клік) що це?
У маркетингу PPC (“Pay-Per-Click) це форма онлайн просування, де рекламодавці платять за кожен клік на свої оголошення.
PPC – це спосіб залучення веб-трафіку на свій інтернет-сайт або посадкову сторінку шляхом оплати за кожну реальну дію користувача, а саме клік рекламного оголошення.
Основні характеристики PPC-маркетингу включають:
- Ключові слова: Рекламодавці вибирають ключові слова або фрази, пов’язані з їхніми продуктами чи послугами. Ці ключові слова використовуються для відображення їх об’яв на веб-сайтах або пошукових системах.
- Аукціон ключових слів У рекламних системах, таких як Google Ads, рекламодавці конкурують за право відображення своїх оголошень для конкретних ключових слів через аукціон ключових слів. Рекламодавці роблять ставки на ключові слова і переможець отримує можливість показу своїх оголошень.
- Оголошення: Рекламодавці створюють текстові або графічні оголошення, які відображаються користувачам під час пошукових запитів або перегляду веб-сайтів.
- Оплата за клік: Рекламодавці платять лише тоді, коли користувачі клацають на їх оголошення. Вартість кожного кліка визначається аукціоном чи іншими факторами.
PPC-маркетинг дозволяє рекламодавцям спрямовувати трафік на свій сайт та контролювати бюджет, оскільки вони платять лише за фактичні кліки.
Він широко використовується у цифровому маркетингу для просування продуктів та послуг в інтернеті.