Реклама в метро та її види

Реклама у метрополітені є ефективним способом досягнення великої аудиторії, особливо у густонаселених містах, де системи метро відіграють важливу роль у транспортній інфраструктурі.

 

Види та приклади реклами в метро

 

Беклайти та лайтбокси

Беклайти та лайтбокси – світлові бокси з яскравим внутрішнім підсвічуванням, розташовані на станціях, у касових залах та переходах.

беклаїт у метро

лаїтбокс у метро

Розміри беклайтів зазвичай 3 на 2 метри, а лайтбоксів – 1,2 на 1,8 метра.

 

Метролайти

 

Метролайти можуть бути розміщені в метро на сторонах ескалатора, забезпечуючи видимість реклами під час руху пасажирів униз або вгору.

матролаїт у метро

 Вони можуть бути ефективним засобом привернення уваги, особливо якщо рекламні повідомлення підлаштовуються під рух ескалатора чи тему локального місця.

 

Банери


Рекламні банери – брендовані щити що можуть розташовуватися на стінах вздовж ескалаторів або на колійних стінах, де пасажири вивчають рекламу, очікуючи прибуття поїзда.

баннери на стінах метро

реклама біля ескалаторів

 

Обклеювання та брендування плівкою

 

1) Зовнішня частина вагонів, а також внутрішні поверхні такі як вікна, кватирки, двері та стінки.вагон метро обклеєний рекламою

вагон метро обклеєний рекламою із зовнішнього боку

2) Вхідні двері на станціях метрополітену.

реклама на вхідних дверях у метро

 

Відеореклама

Рекламні ролики, які можуть програватися на моніторах у залах очікування станції та всередині вагонів метро

реклама на моніторі у вагоні метро