BTL маркетинг, що це?
BTL вид маркетингової діяльності (Below-the-Line marketing) – це стратегії та тактики, які не включають масову рекламу через такі ЗМІ, як телебачення, радіо або друковані видання.
Натомість БТЛ орієнтований більш вузьку аудиторію і використовує більш прямі методи комунікації з потенційними клієнтами.
Нижче наведено деякі приклади BTL типу маркетингу:
- Просування продуктів та сервісів через евенти та акції у місцях продажу, такі як знижки, презенти чи консультації.
- Заходи прямої дії, такі як демонстрації виробів компаній, зустрічі зі споживачами або участь у ярмарках та виставках.
- Заохочення лояльного ставлення клієнтів за допомогою спеціальних програм та бонусів.
- Роздача брошур, листівок та зразків продукції на вулицях або в торгових центрах.
- Використання телефонних дзвінків та електронної пошти щоб безпосередньо зв’язатися зі споживачами та запропонувати їм продукти та сервіси.
БТЛ часто використовується для досягнення конкретних цілей, таких як збільшення рівня продажів, залучення нових покупців або підтримання лояльності клієнтської бази.
Він особливо корисний у сегментах ринку, де необхідний більш індивідуальний та персоналізований вплив на споживачів.
Читайте також: