Customer value management (управління цінністю клієнта), що це?
Управління вартістю клієнта (CVM) це стратегія та методологія маркетингу, яка зосереджується на максимізації цінності, яку організація віддає та отримує від своїх клієнтів протягом усього терміну їхніх взаємин.
Основною метою CVM є створення довгострокових та прибуткових відносин з клієнтами шляхом розуміння та задоволення їхніх потреб та уподобань.
Головні компоненти Customer Value Management зазвичай включають:
Сегментація клієнтів: Угруповання клієнтів на основі факторів, таких як демографія, поведінка, історія покупок та переваги. Це дозволяє компаніям налаштовувати свій підхід до різних сегментів клієнтів.
Аналіз цінності клієнта протягом усього терміну обслуговування (Customer Lifetime Value, CLV): Розрахунок очікуваної цінності, яку клієнт принесе компанії протягом усього терміну їх відносин. Це допомагає у пріорітизації високоцінних клієнтів.
Персоналізація: Використання даних та аналітики для персоналізації маркетингу, рекомендацій продуктів та взаємодії з клієнтами. Персоналізація покращує досвід клієнта та сприяє побудові лояльності.
Збір зворотного зв’язку та аналіз інсайтів клієнтів: Збір зворотного зв’язку через опитування, відгуки та інші джерела для розуміння рівня задоволеності клієнтів та виявлення проблемних моментів.
Customer Value Management допомагає компаніям більш ефективно керувати своїми клієнтами, збільшувати їх лояльність та максимізувати доходи, що отримуються від кожного клієнта протягом усієї їх взаємодії з брендом або компанією.
Читайте також: